Ingyenes keresőoptimalizálás tanulmány Neked!

Kérd el a saját "5 súlyos keresőoptimalizálás hiba" tanulmányodat!

5 súlyos keresőoptimalizálás hiba tanulmány

A honlap optimalizálás alapvető hibái, amik "elrejtik" honlapod a keresők elől, és visszafogják a céged növekedését - és hogyan javítsd ki ezeket gyorsan?!
Klikk ide a feliratkozáshoz és az ajándék e-book-hoz!

Hungarian SEO-keresőoptimalizálás, keresőmarketing

A blog a keresőoptimalizálás, keresőmarketing témakörével foglalkozik. Ezen belül, mint azt a Hungarian SEO cím is mutatja, a magyar viszonyokra, lehetőségekre koncentrálva.

Google feed

Add to Google

Leggyakoribb címkék

Keresőoptimalizálás a számok tükrében: látogatókból vevők

2007.10.26. 21:23 Hungarian SEO

Most lettem kész egy honlap keresőoptimalizálásával.
Az Ügyfelem áradozva hívott fel, hogy mennyire örül, hogy megtalált engem, mert az előző (neves) cég totál lehúzta pénzzel, de nem mutattak fel semmilyen érdemi eredményt.

Kíváncsi vagy, hogy mennyit nőtt a honlap látogatottsága és ebből mennyi megrendelése érkezett?

Vigyázat! Brutális számok, szóval kapaszkodj!

Kezdem az elejéről:
Van egy webáruházunk rengeteg termékkel, de szerencsére néhány fő kategóriába sorolható, így tehát nem "veszett fejsze nyele" a honlap optimalizálási próbálkozás. (Ha ezt nem érted, olvasd el a A keresőmarketing részei - Tartalom szerkesztés írásomat!)

Az alapvető probléma, a rossz kulcsszavak megválasztása volt. (Ha ezt sem érted, akkor olvasd el a Szinonímák vs. Keresőoptimalizálás írásomat!)

De azt mondtam, hogy számokat mutatok Neked.

Hát íme:
A webáruház látogatottsága a honlap optimalizálás megkezdése előtt napi 200-300 egyedi látogató volt. Ez mondjuk már így is nagyon szép szám, de ebből sajnos csak maximum napi 3-4 megrendelésük volt. A keresőoptimalizálás elvégzése után, már napi 700-800 látogatójuk van, akik 10 feletti megrendelést adnak le. A létszámemelést fontolgatják, mert megszakadnak a munkától.

De tudod mit tartok igazán sikernek?
Hogy az Ügyfelem belátta és megértette a keresőoptimalizálás fontosságát és értelmét!
Ő már eldöntötte, merre van az előre!

12 komment

Címkék: keresőoptimalizálás honlap optimalizálás honlap látogatottság

A bejegyzés trackback címe:

http://hungarianseo.blog.hu/api/trackback/id/tr49209217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Barta István · http://www.apenzugyitanacsado.hu 2007.10.26. 22:00:01

ÜDV. Szépek ezek a számok webáruháznál.De más területen vajon hogyan müködik?Mondjuk az öngondoskodás ,nyugdij,amit általában az emberek szeretnek a szönyeg alá söpörni egy majd lesz valahoggyal.Mert ezt igy könnyebb, mint megoldani.

bellini · http://doily.hu 2007.10.26. 22:18:15

És mennyi ez a keresőoptimalizásál ?

Hungarian SEO · http://hungarianseo.com 2007.10.27. 08:22:32

Istvánnak:
Ha nem keresenek rá a szolgáltatásodra az emberek, akkor sem értelmetlen megcsinálni az optimalizálást, mert legalább azok megtalálának akiket érdekel a téma. Lehet, hogy kevesebben vannak, de hát a piac tágítására nem a keresőoptimalizálás a megoldás, hanem a marketing.

Bellininek:
Ez mindig az adott honlaptól függ, de küldd el nekem az optimalizálandó honlap linkjét, és küldök neked egy ajánlatot. Ha nem szeretnéd itt közzé tenni, elküldheted az e-mail címemre is közvetlenül (info.seo1 kukac yahoo pont com)

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.10.29. 20:33:04

Abszolut nem akarok beleszólni, de ez a növekedés azért annyira nem brutális.

Az a legszomorúbb az egészben, hogy a másik cég többért kevesebbet adott, és rontja a keresőoptimalizálás image-ét.

Nekem az egyik cég ott verte ki a biztosítékot amikor egy iskolát megkeresett, hogy többszázezerért SEO-zna nekik... no, azért mindennek van határa!

Hungarian SEO · http://hungarianseo.com 2007.10.30. 08:54:47

Ismered a mondást:
Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka. :)
Lassan, de biztosan érdemes növekedni.

Az image rombolásban pedig teljesen igazad van, sok a "papírkutya" a szakmában, akik igencsak felhigítják azt.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.11.01. 21:45:24

A keresőoptimalizálás meg a marketingszövegírás nemigen elválasztható, lehet hogy van egy jólseozott (fura szó..) a x-edik helyen, ami bemutatja a terméket, és az x+n ediken egy olyan, ami értékesíti a terméket. Melyik weboldal tulajdonosa keres többet az oldalával?

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy a SEO a megfelelő online marketing háttér nélkül kevés, együtt vele: halálos marketing fegyver.

Most olvasom Aron Wall SEO Bookját, nekem valahogy az a kicsengése, hogy egy a lényeg, az embereknek írj, a többi jön magától..

Én épp ebben látom egy értékesítési website problémáját, egyensúlyt kell tartani a gépnek és az embernek írt szöveg között.

Ezért nincs értelme a SEO versenyeknek: linkfelhő, kölyökdarázs... ezekre bármikor elsőnek lehet lenni, na és akkor mi van? Nem?

Bognár László · http://bognarstudio.hu/blog 2007.11.02. 11:42:34

Kedves Erdélyi Norbert!

Két utolsó mondatodra reagálva (azzal együtt, hogy nem vagyok versenyvédő szerepkörre kárhoztatva, s biztosan van a versenyeknek hátránya is).
Tehát:
amikor mondjuk 500-an akarnak elsők lenni fél éven át tartó versenyben, akkor az "ezekre bármikor elsőnek lehet lenni" - állításod szerintem merész. Egyszer ezt próbáld ki úgy, hogy a kifejezés domainja sem a tiéd, s majd meglátod. :-)

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.11.03. 00:16:50

László,

oké, nem a 'játékosokat' akarom én bántani, biztosan kiváló szakemberek, de nekem, online marketingesnek olyan ez, mint az elméleti futóverseny:

"Páran ülnek a fotelben és elgondolják, hogy: hopp, most gyorsítok - nem, mert én előzlek, vigyázz jövök a külső gyűrűn..."

Bognár László · http://bognarstudio.hu/blog 2007.11.04. 20:44:33

Kedves Norbert!
Vidámmá tett a hasonlatod, jót derültem :-)
Látod, így lehet barátságosan feloldani az egyetnemértést. Ugyanis én a belső gyűrűn gondoltam el :-)
(Ám sajnos, nem volt elég elgondolni, meg is kellett csinálni - 2 milliós szótalálat mellett.)

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu/blog 2007.11.05. 10:38:59

László,
Bocs, látom a site-odat, jól belenyultam, Te nyerted meg...

Nem semmi polémia alakulna itt ki köztünk, ha folytatnám, de inkább majd a saját blogomon, addig is összegzésül: tisztelem a SEO verseny az eredményeit, de online-marketing elméleti szempontból vannak ellenvetéseim.

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.11.05. 19:52:29

Az elméleti futóverseny nekem is tetszett :)
Aki jön a Keresőmarketing napra, azokkal majd futunk egy kört elméletben :)

És közzétesszük, hogy ki nyert..

Komolyra fordítva a szót ha már valaki használja a Google Analytics statisztikát arra, hogy finomítsa a SEO hatékonyságát, na az már nagyon jó úton jár, mert az oldalt tényleg az embereknek és nem a robotoknak írjuk.

Az Analytics meg szerencsére az emberek viselkedését vizsgálja az oldalon.

darin · http://aproasz.hu 2008.04.12. 23:44:39

Én egyenlőre ott tartok, hogy egyáltalán nem indexeli az oldalamat a Google. Az AdSeense-nél webhely elfogadva, engedélyezve, a robot nem találja...Kulcsszavak nincsnek ismételve, oldal neve kint, fogalmam sincs mit csináljak..?

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu