Ingyenes keresőoptimalizálás tanulmány Neked!

Kérd el a saját "5 súlyos keresőoptimalizálás hiba" tanulmányodat!

5 súlyos keresőoptimalizálás hiba tanulmány

A honlap optimalizálás alapvető hibái, amik "elrejtik" honlapod a keresők elől, és visszafogják a céged növekedését - és hogyan javítsd ki ezeket gyorsan?!
Klikk ide a feliratkozáshoz és az ajándék e-book-hoz!

Hungarian SEO-keresőoptimalizálás, keresőmarketing

A blog a keresőoptimalizálás, keresőmarketing témakörével foglalkozik. Ezen belül, mint azt a Hungarian SEO cím is mutatja, a magyar viszonyokra, lehetőségekre koncentrálva.

Google feed

Add to Google

Leggyakoribb címkék

A horgászat, a piackutatás, no és a keresőoptimalizálás

2007.07.30. 18:57 Hungarian SEO

Huhú, ez nagyon elvont lesz...vagy annyira talán mégsem. Én mindenesetre felfedeztem a párhuzamot.

Hétvégén horgászni voltam.
Fantasztikus mennyire kikapcsolja az agyat.
A legnagyobb agymunka a horog felcsalizása volt :) és amikor már teljesen eltompult az agyam a kapásjelző bambulásától, hirtelen megvilágosodtam:

"Marketing halaknak, némi vizi piackutatással!"

Hülyeségnek hangzik, mi? Pedig a lényeg ugyanaz!

Miért kell piackutatást és erre alapozott keresőoptimalizálást végezni?
Hogy a meghatározott témákban keresők, a lehető leggyorsabban rátaláljanak a honlapodra!

Ezt egyszerűen átültettem a halak világába.

Megfigyeltem, hogy a tó mely részein, milyen csalira van sűrűbben kapás és erre a felmérésre alapozva már tudtam hová, mit kell használni.
Az eredmény? Egy ötvenes szürkeharcsa, egy negyvenes keszeg és 30 db törpeharcsa 1 nap alatt.

Ha több időm lett volna szűkítettem volna a célpiacot, a harcsákra és keszegekre, és mellőztem volna a szúrós, nem túl nemes törpeharcsa vevőkört.


Ja és a megoldókulcs:

Horgászat
(vizi világ)
Keresőoptimalizálás
(online világ)
a tó mely részein volt több kapás piackutatás
a megfelelő csali használata a meghatározott kulcsszavak használata
 csak a nemes halakra koncentrálás
szűkített pozícionálás


A mese tanulsága:
ha Te is az online vevőhorgászat mestere akarsz lenni, mielőtt ész nélkül optimalizálni kezdesz, térképezd fel ki is a Te célpiacod, mit/hogyan keresnek és mi is az ő pontos igényük. Így különösebb megerőltetés nélkül, egyszerűen és költséghatékonyan futtathatod fel az online üzleted.
Itt a vége, fuss el véle...

Jó éjszakát Gyerekek :)

1 komment

Címkék: marketing keresőoptimalizálás piackutatás

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianseo.blog.hu/api/trackback/id/tr19128472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vass József · http://online-ertekesites.hu/mutasd_meg_weblapod_ingyenes_weblapmustra 2007.08.03. 10:50:08

Sokszor kell nekem is türelemre intenem azokat, akik hatalmas lelkesedéssel vágnak bele weboldaluk elkészítésébe (elkészíttetésébe).

Pár perc beszélgetés elég ahhoz, hogy teljesen elbizonytalanítsam azokat, akiknek fogalmuk sincs igazából, hogy kinek fognak eladni.

Arra próbálom rávezetni (és nem megvezetni) az embereket, hogy ha másra nem is szán időt, legalább ezt az egyet gondolja végig.
Mit tud a termék?
Miért jó az?
Kinek hoz a legtöbb hasznot?
Ha már ezekre tud válaszolni, akkor már azt is könnyű megválaszolni, hol találhatóak ezek az emberek.

Vass József