Szeretnéd, ha vállalkozásodat, cégedet, az általad működtetett szervezetet elfogadnák, s kedvezően ítélnék meg?
A válasz: „Természetesen.” - remélem :)
Most feltehetnéd a kérdést:
„Hogy jön ez a keresőoptimalizálás hatásához?”
Az előzőekben már említett Tartalom, meghatározó fontosságú a kereső programok találati listáiban elért helyezések tekintetében. Így nemcsak a tartalom minősége, de a mennyisége is meghatározó szerepet kap a keresőoptimalizálás során.
Egy jól elkészített PR cikk segít életre kelteni a már kialakított arculatot, s ezáltal közvetlen és közvetett módon teszi sikeresebbé munkádat.
A marketing szemléletű cikkek segítségével olyan vevőket is meggyőzhetsz, akiket eddig nem sikerült semmivel sem megfogni.
"Hogy miért?"
Lehet, hogy jól írsz, de ha egy honlapon több ember is publikál írásokat más-más stílusban, akkor az más-más embertípusokat fog magához vonzani.
Te mit gondolsz?
A keresőmarketing részei - PR cikk írás
2007.07.22. 12:30 Hungarian SEO
Szólj hozzá!
Címkék: kereső keresőmarketing keresőoptimalizálás pr cikk
A bejegyzés trackback címe:
https://hungarianseo.blog.hu/api/trackback/id/tr49119094
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.