Naprakész Google indexelés, avagy a honlap firssítés ereje
2007.08.13. 17:30 Hungarian SEO
2000 elején a Google 3-4 havonta járta be a teljes webet. Abban az időben ez nem volt rossz teljesítmény egy kereső programtól, sőt volt olyan kereső is aminek ez több mint egy évbe telt. Ekkor még nem volt sok létjogosultsága a keresőoptimalizálásnak. 2000 közepén azonban fejlesztett, és bevezette a havi indexelést. Ez már ösztönözte a honlap tulajdonosokat a frissítésre és az optimalizálásra.
"De mi köze ennek a keresőoptimalizáláshoz?" kérdezhetnéd.
2003 nyarán végül a havi frissítést leváltotta a differenciált frissítési algoritmus. Ez azt jelenti, hogy nem minden oldalt, és nem is azonos időközönként indexel a Google. Vannak oldalak amelyek gyorsabban kerülnek be a találati listába. Főleg azok amelyek rendszeresen, és minnél nagyobb tartalommal frissülnek.
Az eredeti, angol nyelvű bejegyzésben Matt Cutts beszámol egy konkrét példáról is, melyben éppen egy bejegyzést olvasott, amikor egy frisstési üzenetet kapott. Rákattintott, de a bejegyzés, amit éppen olvasott, eltűnt. Gondolta rákeres a Google-ban és láss csodát: a bejegyzés du. 7:54-kor került fel a honlapra, és du. 8:54-kor már a Google találati listájában volt.
A lényeg tehát, hogy folyamatosan frissítsd a honlapod, így nem csak az oldalad szöveges tartalmát növeled, de felhívod a keresők figyelmét is a folyamatos új tartalmakkal! Így lesz a honlap optimalizálás gyerekjáték.
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://hungarianseo.blog.hu/api/trackback/id/tr40139069
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
DL 2007.11.26. 09:43:03
Most találtam rá a bejegyzésre és lenne egy kérdésem ami részben talán ide is tartozik. Talán egy tippet kaphatok.
Egy a Google-ban jól szereplő régi, bejáratott honlap átalakítása után az új aloldalakon elérhető új tartalmakat (mely gazdag és honlap szempontjából releváns) valahogy nem találja meg egyhamar a Google (a régieket továbbra is látja és jó helyen is hozza). Az idő segít csak, vagy valamivel fel lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
Egy a Google-ban jól szereplő régi, bejáratott honlap átalakítása után az új aloldalakon elérhető új tartalmakat (mely gazdag és honlap szempontjából releváns) valahogy nem találja meg egyhamar a Google (a régieket továbbra is látja és jó helyen is hozza). Az idő segít csak, vagy valamivel fel lehet gyorsítani ezt a folyamatot?
Birmk · http://web.t-online.hu/istvanbanyai/seonyar2008/ 2008.06.13. 14:05:19
Nekem más kérdésem lenne.
Beneveztem egy kereső optimalizálási versenybe.
Viszonylag hamar felkerültem a verseny top listájára, de egy ideje nem tudom feljebb tornászni az oldalamat:
web.t-online.hu/istvanbanyai/seonyar2008/
Tudnátok tippeket adni ami segítene tovább lépnem legalább a top 10-be (vagy még tovább :-)) )
Beneveztem egy kereső optimalizálási versenybe.
Viszonylag hamar felkerültem a verseny top listájára, de egy ideje nem tudom feljebb tornászni az oldalamat:
web.t-online.hu/istvanbanyai/seonyar2008/
Tudnátok tippeket adni ami segítene tovább lépnem legalább a top 10-be (vagy még tovább :-)) )