Ingyenes keresőoptimalizálás tanulmány Neked!

Kérd el a saját "5 súlyos keresőoptimalizálás hiba" tanulmányodat!

5 súlyos keresőoptimalizálás hiba tanulmány

A honlap optimalizálás alapvető hibái, amik "elrejtik" honlapod a keresők elől, és visszafogják a céged növekedését - és hogyan javítsd ki ezeket gyorsan?!
Klikk ide a feliratkozáshoz és az ajándék e-book-hoz!

Hungarian SEO-keresőoptimalizálás, keresőmarketing

A blog a keresőoptimalizálás, keresőmarketing témakörével foglalkozik. Ezen belül, mint azt a Hungarian SEO cím is mutatja, a magyar viszonyokra, lehetőségekre koncentrálva.

Google feed

Add to Google

Leggyakoribb címkék

Tanuljunk marketingezni a nagyoktól

2008.09.05. 18:32 Hungarian SEO

Krétán voltunk nyaralni, pontosabban nászúton. A tengerparti pihenés közben volt időm elolvasni Joel Bakan, The Corporation című könyvét. Ebben találtam rá egy hihetetlenül ötletes marketing formára, amit átültettem a keresőoptimalizálás területére.
Fantasztikus! Talán mindig is sejtettem, hogy létezik, de sosem hittem volna, ha nem olvasom...

A leplezett marketingről van szó - legalábbis könyv így hívja, mi nevezhetjük gerilla marketingnek is.

Hogy jobban megértsd mit is rejt a kifejezés, íme néhány kis történet, melyet Jonathan Ressler a Big Fat marketingcég vezérigazgatója mesélt el a könyvben:

"Ahogy lakásunkból reggel az utcára lépünk, észrevesszük mondjuk, hogy a portás lábai előtt egy halom doboz hever ugyanattól a csomagküldő cégtől.
Hű - gondoljuk -, jók lehetnek, ha ilyen sok megrendelésük van.
Amire álmunkban sem gondolnánk - mondja Ressler -, az az, hogy a portást a Big Fat fizeti azért, hogy a dobozokat ott tartsa."

Egy másik story:
"Miközben buszra várunk halljuk, amint pár fiatal hangosan beszélget egy CD-ről és folyton lekapkodják egymás füléről a fejhallgatót
Állat jó! - mondják. - Kár, hogy nehéz beszerezni. De asszem az X üzletben kapható."

"Később lemegyünk egy szórakozóhelyre. Ahogy sorba állunk észrevesszük, hogy az ajtóban ládaszám állnak az X márkájú üdítős dobozok. A kidobó emberek jóízűen kortyolgatnak a az üdítőből és mindenkinak adnak belőle egy dobozzal."

"Aztán amikor bejutottunk és a pultnál várunk, hogy rendelhessünk, valaki, akit mi behajlónak nevezünk (mert a tömött pultnál két vendég közt hajol be azok intim zónájába) - mondja Ressler -, megpaskolja a vállunkat:
Hé, öregem, rendelne nekem egy Y márkájú italt?
Ha egy szemernyi nyitottság is szorult belénk - mondja Ressler -, akkor megkérdezzük:
Y-ont? Hát az meg milyen? Soha nem hallottam róla.
És bumm! Az Y márka híre, hála nekünk, gyorsan végigfut az egész báron. Elég egy bárba 3 behajlót beküldeni - magyarázza Ressler -, egy órán belül mindenki az Y márkát rendeli."

Ez mind nagyon érdekes - mondhatnád -, de, hogy jön ez a keresőoptimalizáláshoz?

Mint láthatod ezek rejtett reklámok, amiről, ha a műsor jól sikerül, észre sem veszed mi történt veled. Az online világban is összehozható ez a marketing forma.
Tegyük fel, hogy te valamilyen banki termékeket forgalmazol. Nincs más dolgod, mint megkeresni azokat a blogokat, fórum oldalakat, chat szobákat amelyek ezzel a témával foglalkoznak. Te, mint szakértő biztos, hogy meg tudnád győzni őket, hogy miért jó a te terméked, de ne ronts ajtóstul a házba! Szállj be a beszélgetésbe, vagy csak szólj hozzá a blogban, hogy te is pont erre a problémára keresed a választ és az egyik ismerősöd ezt az oldalt ajánlotta: www.xyxyxyxy.hu, és állítólag hihetetlen jó megoldásokat kínál, de jó lenne, ha véleményt mondanának róla ők is.
Ha egy kicsit is kíváncsi valaki és tényleg keresi a megoldást a problémájára, akkor tuti, hogy rákattint a linkre. Ezzel nemcsak forgalmat irányítasz a honlapodra, de a honlapodra mutató linkek számát is gyarapítod.

2 komment

Címkék: marketing keresőoptimalizálás honlap

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianseo.blog.hu/api/trackback/id/tr65650143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WKing · http://www.kvizkaszino.hu 2008.09.27. 11:52:30

Elvileg ez egy jó stratégia.
De vajon tényleg megéri belefektetni, mondjuk a napi 1 órát a fórumok-blogok böngészésébe, és Gerrilla hadjárattal, itt ott bedobni a csalit?

Ott, ahol 1-1 ügyfél megérkezése, hasznot hoz valószínűleg igen.
De ott, ahol a 10.000 es létszámok elérése a cél????
erre is jó? vagy: ez is kell hozzá? sok sok más felülettel együtt?

Költői kérdések voltak:)
gondolkodtam és kihallatszott ;)

Tom · http://www.webshopinfo.eu 2008.10.31. 13:28:57

Egyrészt ha az ember eljutott odáig, hogy nincs több regisztrációs ötlete, akkor minden link jól jön. Másrészt a dolgok gyűrűznek tovább. Ha amúgy a tartalom értékes és nem spam oldalról van szó akkor igen, van értelme, mert téma lesz az oldalad és ideális esetben az ember csak akkor alkot véleményt ha előtt megnézi, hogy miről beszél. Ez így már sok látogatót jelenthet egy bejegyzés után is.
süti beállítások módosítása