Ingyenes keresőoptimalizálás tanulmány Neked!

Kérd el a saját "5 súlyos keresőoptimalizálás hiba" tanulmányodat!

5 súlyos keresőoptimalizálás hiba tanulmány

A honlap optimalizálás alapvető hibái, amik "elrejtik" honlapod a keresők elől, és visszafogják a céged növekedését - és hogyan javítsd ki ezeket gyorsan?!
Klikk ide a feliratkozáshoz és az ajándék e-book-hoz!

Hungarian SEO-keresőoptimalizálás, keresőmarketing

A blog a keresőoptimalizálás, keresőmarketing témakörével foglalkozik. Ezen belül, mint azt a Hungarian SEO cím is mutatja, a magyar viszonyokra, lehetőségekre koncentrálva.

Google feed

Add to Google

Leggyakoribb címkék

Piaci pozícionálás az Adwords segítségével

2007.08.25. 09:20 Hungarian SEO

A Google Adwords szöveges hirdetési rendszer lehetőséget kínál számodra, hogy meghatározd honlapod leendő kulcsszavait. Ezáltal szükítheted a célpiacodat.

Nézzük meg, hogyan teheted meg mindezt.

Az első lépés, hogy összeírod azokat a kulcsszavakat, amelyek szerinted a legrelevánsabbak számodra. Pontosabban azokra a kulcsszavakra kell rátalálnod, amelyekre a lehedő ügyfeleid rákereshetnek. Ugye nem is olyan egyszerű?

Most elárulom a titkot: annyi a dolgod, hogy a leírt szavakat beleteszed egy Google Adwords hirdetésbe, és 1-2 héten keresztül figyeled a statisztikát. Megvizsgálod, melyik szóra mennyien kerestek rá, milyen volt az átkattintási arány, az adott szó mennyire releváns az oldalad tartalmával, stb. És kiválasztod az első 3-4 legjobban teljesítőt. Ezek lesznek a te kulcsszavaid.

Készülj fel rá, hogy némely szó kattintási díja igen drága lesz, mivel arra is oda kell figyelni, hogy a honlap mely oldalára irányítod a látogatót, illetve annak az oldalnak a tartalma, mennyire "illik" a hirdetésedhez, illetve az adott kulcsszóhoz.

Most, hogy már tudod, mely kulcsszavakra keresnek rá leginkább ügyfeleid, sikeresen szűkítheted célpiacod. Tehát csak azokat kell megcéloznod és azoknak kell marketingezned, akik ezen kulcsszavakra kerestek. Így nemcsak azt tudod meg, hogy hogyan jár az ügyféljelöltjeid agya, de renget felesleges kiadástól is megkíméled magad, amelyet a felesleges kulcsszavakra való hirdetés vinne el.

2 komment

Címkék: kulcsszó adwords kulcsszó meghatározás google hirdetés piaci pozícionálás

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarianseo.blog.hu/api/trackback/id/tr89148506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slam · http://szakdolgozatiras.hu 2007.08.31. 14:53:33

Halkan jegyzem meg, egy \\\"Hogyan spóroljuk meg a költségeink több mint felét?\\\" című AdWords ebook szerintem igen keresett lenne.
Ha tényleg értesz az AdWords-höz, akkor egy 5-8 oldalas ingyenes ebook-al feltehetőleg hetek alatt meg sokszorozhatnád a hírlevélre feliratkozóid számát.

Én saját tapasztalatból jöttem rá sok dologra, de most látom igazán, hogy még mennyi kérdésem lenne.
(Az első 10.000Ft-ot még klikkelésenként 35-40Ft-ért \\\"szórtam\\\" el. Mára ez lecsökkent 7-10Ft-ra. Szóval lehet mit spórolni a szakértelemmel...)

Hungarian SEO · http://hungarianseo.com 2007.09.04. 13:25:15

Köszi az ötletet Slam! Elraktározom :)
süti beállítások módosítása